Kjøpsvilkår for Herregårdskroen

1. Generelt

Disse vilkårene gjelder for alle bestillinger og kjøp av restaurantopplevelser hos Herregårdskroen gjennom vårt online bestillingssystem.

2. Bestilling og betaling

  • Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer merverdiavgift.
  • Betaling gjennomføres ved bestilling via vårt sikre betalingssystem.
  • Godkjente betalingsmetoder er kredittkort (Visa, Mastercard) og Vipps.
  • En bestilling er bindende når betalingen er gjennomført og bestillingsbekreftelse er mottatt på e-post.

3. Avbestilling og refusjon

  • Avbestilling må skje senest 24 timer før reservasjonstidspunktet for å få full refusjon.
  • Ved avbestilling mindre enn 24 timer før reservert tid vil det ikke gis refusjon.
  • Ved force majeure eller særskilte omstendigheter vil full refusjon kunne gis etter individuell vurdering.
  • Refusjon vil bli kreditert samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøp.
  • Behandlingstid for refusjoner er normalt 3-5 virkedager.

4. Endring av bestilling

  • Endring av reservasjonstidspunkt eller antall personer må skje senest 24 timer før opprinnelig reservasjonstidspunkt.
  • Endringer kan gjøres via e-post eller telefon til restauranten.
  • Ved økning i antall personer må tilleggsbeløpet betales før besøket.

5. Gavekort

  • Gavekort er gyldig i 12 måneder fra kjøpsdato.
  • Gavekort kan ikke refunderes eller byttes mot kontanter.
  • Ved tap av gavekort må originalkvittering fremvises for å få nytt kort.

6. Spesielle behov og allergier

  • Spesielle dietthensyn og allergier må oppgis ved bestilling.
  • Ved manglende informasjon om allergier kan ikke restauranten garantere for tilpasning av menyen.

7. No-show

  • Ved uteblivelse fra reservert bord uten forhåndsvarsel vil det ikke gis refusjon.
  • Gjentatte tilfeller av no-show kan medføre begrensninger i fremtidige bestillingsmuligheter.

8. Personvern

  • Personopplysninger behandles i henhold til gjeldende personvernlovgivning.
  • Informasjon om behandling av personopplysninger finnes i vår personvernerklæring.

9. Force Majeure

  • Ved forhold utenfor vår kontroll som gjør det umulig å levere tjenesten (naturkatastrofer, brann, streik etc.) vil kunden få full refusjon.

10. Kontaktinformasjon

  • E-post: [e-post adresse]
  • Telefon: [telefonnummer]
  • Adresse: [restaurantens adresse]

11. Klager og tvister

  • Eventuelle klager må fremsettes skriftlig til restaurantens ledelse.
  • Tvister søkes løst i minnelighet mellom partene.
  • Norsk lov gjelder for disse vilkårene.

 

Sist oppdatert: 16. januar 2025